Regulamin
Rozpoczęty przez Reez


Oceń temat
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


0 posty w tym temacie
Reez
Administrator
*******


0
3 postów 3 threads Dołączył: Sep 2020
09-10-2020, 21:51:06 -
#1
Regulamin forum

1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin wytycza główne zasady i warunki korzystania z Forum.
Każdy ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem.
Osoba, która się rejestruje automatycznie akceptuje regulamin.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 
Problemy związane z forum można zgłaszać w odpowiednim dziale lub w prywatnej wiadomości do jednego administratora.
Administracja ma prawo edytować profil użytkownika, jeżeli narusza on regulamin forum.
Zakaz reklamy innych serwerów, stron itp. innych niż Venaris.pl
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Wszelkie informacje o jakichkolwiek zmianach, będą podane pod tym tematem.
 
2. Użytkownicy
Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku używania tego samego IP z inna osobą/osobami powinien zgłosić to Administracji.
Osoba, która posiada blokadę konta, może założyć nowe, w celu napisania odwołania od otrzymanej blokady w wiadomości prywatnej do Administratora.
Użytkownik może poprosić o zmianę loginu, nicku, e-maila oraz usunięcie konta.
Zabrania się tworzenia i korzystania z nicków wulgarnych, rasistowskich, obraźliwych oraz reklamujących inne serwery, strony itp.
Zabrania się również podszywania pod osoby z Administracji czy też osoby odpowiedzialne za reklamę projektu Venaris.pl
Awatary, sygnatury oraz statusy nie mogą zawierać treści o tematyce: rasistowskiej, pornograficznej, wulgarnej, obraźliwej lub reklamującej inne serwery, strony ani wizerunku innego użytkownika bez jego zgody. 
 
3. Tematy i posty
Nazwa tematu musi być zgodna z zawartością tematu, które użytkownik publikuje.
Nazwa oraz treść tematu nie może być wulgarna.
Temat musi być umieszczony w odpowiednim dziale. W razie pomyłki, użytkownik musi powiadomić Moderatora/Administratora Forum o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.
Zabrania się tworzenia tematów o takiej samej bądź podobnej treści. Jeśli nie jesteś pewien czy dany temat istnieje, zweryfikuj to.
Zabrania się publikowania treści wulgarnych, rasistowskich, pornograficznych, reklamujących inne serwery, strony itp., obrażających innych użytkowników oraz członków Administracji.
Zabrania się wszczynania kłótni oraz prowokacji.
Zabrania się publikowanie numerów telefonu, wizerunku oraz danych osobowych innych osób.
Zabrania się nadużywania wulgaryzmów.
Zabrania się wstawiania linków bądź wysyłania plików niewiadomego pochodzenia bez skanu.
Tematy można odświeżać po upływie 12 godzin - od ostatniej napisanej odpowiedzi.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości